Kilka słów o mnie
Nazywam się Patryk Ciechanowski i chętnie podzielę się z Tobą moją wiedzą i doświadczeniem z obszaru marketingu, social media oraz psychologii biznesu.
Studia to czas testów – nie tylko tych na zaliczenie przedmiotu
Większość studentów uważa, że po skończonych studiach pracodawcy będą czekać w drzwiach uczelni z ofertami pracy. Powodem ma być przecież uzyskany właśnie dyplom szkoły wyższej. Jakie jest ich zdziwienie, gdy okazuje się, że po uzyskaniu wyższego wykształcenia i wzniesieniu głośnego okrzyku “rynku pracy – bierz mnie!” nikt się nie odzywa… Na szczęście okres moich studiów postanowiłem wykorzystać do weryfikowania zdobytej podczas zajęć wiedzy w praktyce – i tak radzę również moim aktualnym studentom. Nawet jeśli nie dowiecie się tego, co chcecie robić, to możecie sprawdzić, czego na pewno robić nie chcecie.
Poprzez działalność w uczelnianych i ogólnopolskich organizacjach studenckich miałem szansę kierować pracami związanymi z organizacją wielu wydarzeń (w tym: liczne konferencje i imprezy masowe). Pozwoliło mi to sprawdzić jak w praktyce wygląda zarządzanie dużymi budżetami. Oczywiście wcześniej należało te środki pozyskać – sprzedać pomysł (wizję) sponsorom. Dowiedziałem się też, w jaki sposób budować zgrany i zaangażowany zespół oraz jak przełożyć to na wymierne korzyści marketingowe dla uczelni oraz partnerów.
Marketing na poważnie
Z marketingiem związany jestem od ponad 6 lat. Blisko 4,5 roku pracowałem dla agencji marketingowej PLAN, gdzie pełniłem funkcję Marketing&Social Media Managera. Odpowiadałem za szerokie spectrum działań marketingowych w tym m.in. opracowanie strategii komunikacji marek, projektowanie contentu, czy też zarządzanie profilami społecznościowymi (treści, komunikacja, kampanie reklamowe).
Realizowaliśmy projekty dotyczące Social Media dla największych marek w Polsce, w tym dla: Marwit, Pentel, TZMO, UHU, Golden Rose, czy Trefl.
Projekt Spoko Cafe
W kwietniu 2019 roku wraz z siostrą otworzyłem kawiarnię we Włocławku. Projekt kiełkował przez kilka miesięcy, aż 6 kwietnia mogliśmy po raz pierwszy powiedzieć “otwarte!” W ramach podziału obowiązków na moich barkach spoczywa rozwój Spoko Cafe od strony biznesowej. Warto podejrzeć co się u nas aktualnie dzieje na FB i IG.
Czas na e-commerce
W wyniku kryzysu, który nastąpił przez sytuację związaną z pandemią koronawirusa, a który w sposób szczególny dotknął branżę gastronomiczną, przystąpiliśmy do realizacji sklepu internetowego, który można znaleźć pod adresem www.spokokawa.pl.
Od studenta do wykładowcy
Tell me – and I forget; Teach me – and I remember; Involve me and I learn. – Te słowa Benjamina Franklina stanowią podstawę moich działań edukacyjnych. Poprzez przeprowadzone szkolenia, a także pracę jako wykładowca ze studentami kierunku Nowe Media i e-Biznes na Państwowej Uczelni Zawodowej we Włocławku, staram się przekazywać innym to, co już umiem i jednocześnie samemu czerpać jak najwięcej inspiracji z niezmąconych uprzedzeniami głów.
Występowałem jako prelegent na wielu wydarzeniach związanych z nowymi mediami m.in. podczas Czwartku Social Media w Toruniu.
Dodatkowo od sierpnia 2019 roku sam jestem Organizatorem “Czwartkowych Spotkań Social Media” we Włocławku, które odbywają się raz w miesiącu. Oczywiście w Spoko Cafe 🙂
Lubię to!
Uwielbiam robić rzeczy, których jeszcze nie robiłem, więc je robię! Kocham próbować potraw, których jeszcze nie próbowałem, więc je jem! Chcę zwiedzać miejsca, w których jeszcze nie byłem, dlatego podróżuję! Nie mogę się doczekać poznania ludzi, których jeszcze nie poznałem, stąd Social Media 🙂
Jest wiele rzeczy, które bardzo lubię, ale to chyba dlatego, że po prostu kocham życie! Do najbardziej istotnych mogę zaliczyć ćwiczenia sportowe i zdrową dietę. Przykładam dużą wagę do tego, aby zdrowe ciało wspierało zdrowy umysł.